Gençliğinizin Işıltısı Gözlerinize Yansısın!

isiltiligozler

Gençliğinizin Işıltısı Gözlerinize Yansısın!

Yaş ilerledikçe yaşlanma belirtileri de belirginleşmeye başlar. Bu belirtiler en çok göz çevresinde hissedilir. Alt kapakta torbalanmalar, deri kırışıklıkları, sarkmalar, gözaltı oluğunun belirginleşmesi, akşama doğru göz kapaklarında ağırlaşma bu belirtilerden bazılarıdır.

Göz kapağı estetiği ile daha genç, daha dinamik ve daha ışıltılı bakışlara sahip olmak mümkün. 30’lu yaşlara gelindiğinden itibaren yaşlanma belirtileri de ortaya çıkar. İlk olarak göz çevresindeki kırışıklıklar ve göz torbalarının oluşumuyla kendini gösteren belirtiler, göz kapağı gerginliğinin azalması ve kaşların gözlerin üzerine yığılmasıyla devam eder.

Yaşlılık Belirtilerini Maskeleyin

Göz kapağı estetiği sadece yaşlanma belirtilerini yok etmek için değil, doğuştan gelen ya da sonradan oluşan göz kapağı sarkıklıklarını (düşüklüklerini) veya göz kapağı üzerinde bulunan cilt tümörlerini ortadan kaldırmak içinde yapılabilir.

Göz kapağı estetiği ile istenmeyen kusurlarınızı maskeleyebilirsiniz. Bu estetiğe karar vermeden öne muhakkak kaşlar, alın ve orta yüz dediğimiz gözaltı-yanak birleşim bölgesinin de değerlendirilmesi gerekir. Bazı durumlarda göz kapağı ameliyatına ek olarak orta yüz ve kaşlarda da işlem uygulanması gerekebilir. Bazen göz kapağı yerine kaşlara ve orta yüze yapılacak bir müdahaleyle de istenilen sonuca ulaşılabilir.

Derinin fazla çıkarıldığı alt göz kapağı ameliyatlarında kapakta aşağı doğru çekme görülebilir. Yağ dokusunun fazla alınması, hasta yaş aldıkça gözde çukurlaşma ile sonuçlanabilir. Üst göz kapağı yaşla beraber doğru çok derinleşmiş kişilerde yağ enjeksiyonu ile son derece dramatik sonuçlar doğurabilir.

Alt göz kapağında gözyaşı oluğu belirginleşmiş kişilerde yağ enjeksiyonu oldukça olumlu sonuçlar verebilir.

Göz kapağının vücudun en ince deri olması nedeniyle morarma görülmesi olasıdır. Ameliyat sonrası yapılan soğuk uygulamalar bu morlukları azaltır. Şişlikler ameliyatın 3. günü azalmaya başlar. Bir hafta 10 gün içerisinde geçer. Ameliyattan 2-3 hafta sonra hafif egzersizler yapılabilir.